Modell för en dag

Fotografering är något som jag alltid haft som mitt stora intresse, Men då mitt kittobjektiv ramlade ut från min kamera väska och flög rakt ner i vattnet och försvann och det inte fanns några pengar till att köpa ett nytt så försvann mitt sug för fotografeningen ett tag, Men nu är det tillbaka och jag vill bara fotografera!

har några små planer inför några fotograferingar som jag ska göra med några vänner,. i en fotostudio, och jag kan säga att jag längtar gode så mycket tills det blir av, för jag tror att det kommer bli hur bra som helst.
Men jag hade inte tänkt berätta riktigt än vad vi ska göra så det får ni se när bilderna kommer upp här i bloggen.

ska också fotografera min kära kusin som jag har tagit många fina bilder på, så det ska bli roligt, de också i en studio men även utomhus! kommer bli toppen det också,
Här är lite bilder som jag har tagit på henne:









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0