Något nytt, något gammalt

Förlåt för en extremt dålig uppdatering, men har som inte haft tid,.
hade iallfall tänkt visa er lite nya fotosaker som jag köpt och fått.

för ett tag sen köpte jag ett nytt objektiv, ett : canon ef 50mm 1:1.8 som jag är ganska nöjd med, men hade tänkt köpa mig ett 50mm 1.4 istället eftersom de flesta fotobloggare har ett sånt och  rekommenderar det starkt. så, ett sånt kommer det iallfall bli :)

I julklapp fick jag en ny fotoväska av min kära så den har äntligen kommit och jag är hur glad som hest, har också köpt mig en refläksskärm 56cm 5 i 1. men ska snart köpa en 5 i 1 110cm! :)
blir också att köpa en ny blixt när pengarna rullar in, men det var lite av vad som är nytt! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0