Barnvagn och skötväska

För allt inte så länge sen så köpte vi våran vagn som nu står så fint här hemma i lägenheten, Känns lite sjukt att se vagnen men att det än så länge inte finns något barn,. Som att vi längtar efter dig och hoppas verkligen tiden går sjukt fort och att du snart är hos oss.
 
har också suttit och funderar på vad jag ska ha för skötväska och har nu fastnat för en som jag vill ha, så nu är den snart påväg hem till mig och den har fått bra betyg från alla som köpt den, Många smida fack och mycket plats finns det!
 
tror verkligen jag kommer bli nöjd :) Imorgon är jag ledig så jag tänkte åka förbi min barnmorska och prata angående mina foglossningar, har kämpat in i det sista men känner nu att jag klarar inte av att göra mitt jobb till den nivån jag vill och jag hoppas på att bli sjukskriven så jag lipper gå runt och ha ont hela tiden.
Så håll tummarna så att allt går vägen :)
 
 
 
Våran barnvagn! och våran blivande skötväska :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0