Tävling Hos Erika Sundelin

Jag är med och tävlar Hos Erika om chansen att vinna en valfri Produkt hos tvspelsweb.se
Jag hoppas att jag med denna bild har chansen att vinna, varför jag bidrar med just den här bilden är för att jag är sjukt nöjd med den, satte färgerna på en gång och jag är helt enkelt nöjd och stolt och hoppas att andra gillar den lika mycket om jag gör! :)
 
Jag vill vinna denna Reflexskärm från Tvspelweb för att jag fick testa på min grannes Reflexskärm 5 i 1 110cm och jag bara älskade den så jag hoppas verkligen att jag vinner! :)
själv har jag en som är 56cm men vill utöka mig lite eftersom jag fotograferar mera nu.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Vilken fin bild! :)

Svar: Tack så Mycket :)
Angelica Stenberg

2012-07-22 @ 10:31:49
URL: http://yohannafotograferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0