Föralltid älskad

På söndag är det ett år sen du lämnade oss och denna värld.
Du finns i mina tänka, i mitt hjärta och jag glömmer aldrig de saker vi gjorde, de du sa
och just de där sakerna som gjorde att du är du! Du har lämnat en stor tomhet bland oss
och många fråetecken, många frågor som inte finner några svar,. varför just nu, varför just du?

Det här blir våran första jul utan dig och det känns tungt, vem ska sitta på din plats när vi äter julmaten med hela familjen, vem ska säga att de är kalleanka på tv? som sagt, många frågor utan svar!

jag vet att detta hör livet till, man föds, lever och sen dör men varför gör det så fruktansvärt ont när alla vet att det är precis så här det är och går till.

jag vet att du sitter på ett rosa moln och kollar ner på oss och jag vet att du är min och daniellas skyddsängel och jag vet att du hör det vi säger och att du ser de vi skriver!

Jag älskar dig Morfar och jag längar tils vi ses igen! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0