Gå med dom som vill dig väl

I detta inlägg vill jag fokusera på dessa vänner som säger att dom alltid kommer ställa upp, finnas där om man behöver det, men efter att dom sagt de så går dom en annan väg och skiter i de som sa.. detta vill jag kalla falka vänner!

jag pratar inte om någon/några speciella utan pratar bara om det eftersom att det finns gått om de, vart man än kollar så finns dom där bakom ens rygg,..

"Håll hårt i din goda vän, för där ute finns det gott om ormar
Gå med dom som vill dig väl, även om dina fickor är tomma
Glöm dom som vill sänka dig, sudda bort bad minded tjommar
Ju mera dom spottar på mig, desto snabbare kommer jag blomma"






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0