Veckan som var

Här kommer det lite bilder på vad jag har ätit denna vecka.

Tog tyvärr inga bilder på frukosten men den har varit kokta och stekta ägg.

Måndag: Åt en jätte god lunch på stan, Räksallad med en jätte god sås till.

Tisdag bestod av samma lunch och till middag blev det
kött och grönsaker. Mellanmål medtog av: Hallon och keso.

Onsdags måltider medstod av, Frukost: Hallon och keso, Lunch: Stekta grönsaker, oxfile och mer sallad

Middag: Köttfärg och grönsaker. Mellanmål: en apelsin.

 

Torsdag: Middag blev stekt kyckling med en god grönsallad.

 

frukost blev: äggmjölken Lunch: stekt kyckling och grösaker

Mellanmål: Hallon och keso. Middag blir. kokta ägg.

 

Nästa vecka kommer jag följa en matschema från en bok så då kommer jag ta bilder på det jag lagat. :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0