Daniella X2000


Kommentarer
Postat av: Mli - Nybliven mamma till Elton ♥

jaa, och det är du verkligen värd.. att få höra att du är duktig alltså :) så himla roligt om man hade kunnat fota lite mer proffsigt.. är ju guld att kunna ta fina kort speciellt när man har bebis ;)

ja, jag vet inte.. Hur jobbar krille? kör han alltid dagtid eller? :) när jag jobbar kör jag ju så olika på willys, både helger, kvällar och dag.. så därför jag undra :P är ju så olika för alla.

Okej, ja det har ja då inte ens tänkt på.. att bebisarna kan vara för kort i den.. då är det ju inge roligt att köpa :P får se hur vi gör.

han är ju så söt :D Tänk vad dom växer, herreguh!

(ursäkta för segt svar :P)

2013-08-23 @ 23:42:04
URL: http://idamli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0