Jennie Berglund

 
 
 
 
 
 
 
 
Modell: Jennie
Foto: Jag
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mli - Nybliven mamma till Elton ♥

Näe fyy så du är duktig på att fota!!! Avis ;) Fan också man skulle behövt ses någon dag! Hade ju varit himla trevligt :) En liten baby-dejt ;)

Ja, har sett eran gåstol. Den är ju jättefin. Men han lär ju ska använda den ett tag till kanske? Kikar titt som tätt på blocket och ser om det dyker upp nå.. :)

2013-08-15 @ 21:19:31
URL: http://idamli.blogg.se
Postat av: Anonym

Extremt konstiga vinklar du har fotat henne i. Ser inte proffessionellt ut!

Svar: Vi tycker olika vilket är tur. Du tycker en sak, jag tycker något annat! :) jag är grymt nöjd över dom bilder jag tagit synd bara att du inte vågar stå för vem du ärOch vad du tycker! Nästa gång kan du ju lämna ditt namn om du har något att säga ;-)
Angelica Stenberg

2013-09-05 @ 02:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0