Hej gott folk

Det var ett bra tag sen jag var in här men jag har verkligen fullt upp, Har fått många beställningar nu innan jul och jag kommer lägga in alla bilder här så fort jag har tid så det kommer bli en bildbomb så hoppas ni blir nöjda :)
 
Idag åkte jag ca:20mil för träffa gulliga viktoria som höll i en privatkurs som jag vann på hennes blogg för ett tag sen, Vi gick igenom grund inställningarna lite och sen pratade vi även om bröllopsfotograferingar och studio inställningar. 
 
Jag ska fotografera mitt första bröllop nu i december så kändes verkligen skönt att få prata med någon som håller på med det och att man fick höra hur man på ett ungefär ska gå tillväga. Visst släppte de lite och jag känner att det här kommer jag fixa!
 
Den 1/12 ska jag träffa brudparet och vi ska åka ut och söka platser för den kommande porträtt fotograferingen så det kommer bli grymt. Jag kommer lägga upp alla bilder här på bloggen om brudparet godkänner de.
 
Nu ska jag fortsätta att redigera bilderna så jag kan leverera dom till kunderna sen. :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0