8 månader

 
Igår var jag iväg och köpte mig en extern blixt och idag test fotade jag, och min son fick agera modell, :) är riktigt nöjd och har funderar länge på varför att jag har väntat så här länge på att köpa mig en. Den kommer användas flitit. :)
 
om två veckor ska jag på ett fotojobb där jag ska fota två kusiner. ska bli riktigt kul och till veckan ska jag mest troligt fara och köpa en nytt objektiv ! :) Ibland leker livet.;)
 
Bilderna kommer upp senare om föräldrarna godkänner de! :)
 

Kommentarer
Postat av: Mli - Nybliven mamma till Elton ♥

Men vilken snygging :D Nu är han 8 månader, jisses då :D Jaa, hur går det med din bugaboo? Visst skulle det bli en nyare av den modellen du hade? Den var ju så fin :)

2013-09-05 @ 22:11:35
URL: http://idamli.blogg.se
Postat av: Rebecka

vad köpte du för blixt? Är du nöjd med den du köpte?

2013-11-19 @ 11:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0